Alla inlägg under juni 2008

Av Tots - 30 juni 2008 00:26

det är knappt så man hinner vara ledig innan man ska jobba igen.. men men jag gör ju inte av med några pengar i alla fall när jag sitter här och det är ju bra för denna månad blir det knapert. Får komma på saker att göra som är gratis, och sånt finns ju mycket, typ leka i lekparker, cykla ute i naturen, bada, gå på skattjakt... hehe... jaja.. kanske ionte de roligaste grejerna men de tgår ju det med.


Ska ta och äta lite mat nu och vänta på att natten ska nå sitt slut. bara 7 timmar kvar nu av denna natt. Är rätt trött, men har haft en bra helg i alla fall så det är rätt okej att sitta här.

Av Tots - 26 juni 2008 03:19

Varför är det alltid så att man klagar när det är för mycket att göra på jobbet? Sen klagar man när det är för lite att göra... hela grejen på natten är väl att det ska vara lugnt. Folk ska sova på natten... men ibland är det bara såååå segt. Speciellt tycker jag att det är ett syndrom den 3:dje natten i rad som man jobbar. Då blir allt tråkigt segt och jag orkar inte göra annat än att vänta på att jag ska få göra nåt, alltså få ett larm på telefonen eller ha tillsyner... jajaja... totalt ointressant vetande... men just nu är min hjärna seg och i morgon ( i dag ) vankas det lite pluggande på uppsats... jippie!!? INTE... vill bli klar med den någon gång... är så less..


Snart Juli ny månad nya tag och mindre pengar i plånkan..

Av Tots - 25 juni 2008 03:21

upptäckte just att jag inte alls är ledig i morgon natt.. (natten som kommer) kollade i schemat och vad skådar mitt norra öga jo mitt namn... jag ska alltså jobba en natt till. Good bye sociala livet.. inte för att jag vältrar mig i det annars.. men det är det som är trisst med att jobba natt.. livet tar lixom paus och allt som är är jobbet. Men men jag får väl vara lycklig att jag har ett jobb i dagens sanhälle där fler och fler blir utan jobb.

Inte har jag fått min förhöjning av 2 kr i timmen heller.. vilket gjorde att jag gick miste om hela 28 kr denna lön som kommer.. I´m a rich bitch...NOT

Av Tots - 24 juni 2008 19:39

Är det möjligt att ta kafferast från livet bara fly och dricka kaffe i en evighet? ...suck... jag vet att det inte går... är det något som jag har lärt mig i livet så är det att jag inte kan fly för förr eller senare så kommer allt ikapp en ändå. Jag vet att jag inte kan fly, det är bara ett sätt att lämna allt bakom sig och när man sen komemr tillbaka så finns det som jag lämnade kvar.


Jag vill inte att det ska ske jag hoppas verlkigen att detta kommer att få ett bra slut jag hoppas inte att mina issues ska förstöra saker för mig igen...


ja jag vet inte.. blir knäpp snart men det är bara att vänta och se vad som kommer att ske.


Har blivit beroende av sexa nad the city oxå... lånade boxen av en vän och nu ser jag på det hela tiden som jag inte gör något annat. Snart iväg till jobbet... bara ett avsnitt till:) det hjälper just nu att tänka på annat i alla fall:)

Av Tots - 24 juni 2008 03:25

Sitter på jobbet... det går rätt bra. Allt är som det brukar.

Fick syn på broderiet som jag lagt märke till hos en dam här med ord som jag på något sätt tycker är fina... inte för att jag tror på gud men den inger mig hopp ibland när jag läser den sådär mitt i natten när allt är lite sömnigt och snurrigt ändå på jobbet.


Sluta aldrig önska

sluta aldrig be

Sluta aldrig hoppas

under kan ju ske..


Ibland som jag sagt innan så lär man sig saker av de äldre som man inte skulle ha lärt sig annars eller funderat på.

 Fast just nu är jag mest bara trött och ögonen är väldigt grusiga... men nu är det inte så många timmar kvar:)

Sen får jag sova lite... skönt... klumpen i magen är dock kvar.. men men den kommer väl att lösa upp sig så småningom hoppas jag... får ha de ovanstående orden i bakhuvudet... då kanske den löser sig...

Av Tots - 23 juni 2008 18:31

Musiken är på hög volym. jag ska snart ta och hoppa in i duschen. Sen är det några få timmar kvar tills jag börjar jobba... Första natten för sommaren.. Känns skumt inte jobbat så mycket på de senaste två månaderna. Ångesten kryper lite i mig men ser samtidigt fram emot att få umgås lite med de äldre, jag tycker om att hänga med dem. De kan få en att se på livet på ett helt annat sätt än folk i ens egen ålder.


Jag önskar att jag slapp klumpen i magen men den verkar inte vilja lösa upp sig. Varför blir det så att när man tror att allt e bra så gör jag något som ändrar det? Ja ja... kan inte göra så mycket åt det just nu får vänta till fredag och se vad som händer. Och bara hoppas på det bästa... suck..


Ska se lite mer på sex and the city nu. Är bra på att inte göra nånting ibland... varit ledig i två veckor nu från allt skola och jobb, och lös slapp och likgilitg har blivit mitt motto tror jag. hmm... Kan inte livet vara lite mer som i en film?? där någon redan skrivit handlingen åt en så att man själv slapp göra sina val... Jag vet inte just nu vart jag är på väg och det är lite frustrerande.. jag hoppas att jag är på väg åt rätt håll i alla fall, men just nu känner jag mig lite vilsen i världen och vet inte om jag ska svänga höger eller vänster..

Av Tots - 19 juni 2008 18:04

Jag slappar runt hela tiden just nu njuter av att vara ledig och att jag inte börjar jobba förrän på måndag. Känns skönt att vara lite ledig.. fast jag är nog lite för slapp... gör typ inte det jag borde typ städa upp i mitt rum. men sånt finns det tid för en annan dag eller vecka.


Hade en urskön semester i Bulgarien. Sola, läsa, vila, äta och sova var melodin när vi var där. Men det var jag och min vän väl förtjänta av tycker jag!! Vi jobbar så hårt annars så det krävs att vi äker utomlands för att vi inte ska stressa ihjäl oss.


Näe nu ska jag ta tag i något och göra lite nytta för första gången på över en vecka...

Av Tots - 5 juni 2008 09:16

äntligen nu är det äntligen klart!!! fan så jävla nice!!!


ÅÅÅÅHHHHHH... känns så otroligt bra, nu e jag klar med uppsatsen ska snart till skolan och lämna in den. Känns bara så otroligt jäkla skönt!! Ledig ledig ledig nu i två veckor innan jag börjar jobba... wohoooooooo!!!!!


Å solen lyser och värmer som bara den ute:)


å vad jag är glad och älskar mig själv för att jag lyckades disciplinera mig själv till att göra det klart!!

Skapa flashcards