Alla inlägg under september 2008

Av Tots - 22 september 2008 23:11

första dagen som anställd... och ja det känns väl bra. Är jag vuxen nu?? hmm... näe..:) jag kommer aldrig bli vuxen på riktigt. Bara äldre:) hehe..


livet knallar vidare och nu är jag ensam boende. har en ny fin soffa i färgen grön som jag tycker om så mycket. Jag håller på at ta tag i mitt liv och jag älskar mina vänner. De är underbara. Jag längar till lönen på fredag och jag längtar ill i morgon kväll. Jag vill helst av allt resa iväg till ett vackert ställe och bara njuta livets goda sidor. Men det får jag ta en annan gång när kontot är fullt av överflödiga pengar som aldrig tycks existera i min värld.  

Av Tots - 11 september 2008 02:16

Ja då var jag äldre och visare. Skaffar mig vuxenpoäng genom att snart vara fast anställd.. Ja det känns väl bra att inte plugga kanske. tråkigt att inte träffa kompisarna, men härligt att bara jobba.. har så mycket fritid:) Nu hinner jag göra sånt som jag inte hinner annars. Fast har legat lite på latsidan nu ett tag. Ska snart ta tag i allt igen jag lovar, hehe.. Blir snart ensam i min lägenhet igen min kompis ska flytta till eget på fredag. Då ska jag byta sovrum så att det känns som om jag har flyttat oxå:) trivs inte jätte bra i min lya varje dag. men det reder sig. Man ska vara lycklig att man har tak över huvudet i alla fall och jobb... ska inte klaga.


Jaja.. nu ska jag äta lite mat och sen jobba vidare.

Ovido - Quiz & Flashcards