Alla inlägg under februari 2010

Av Tots - 18 februari 2010 18:17

  

En liten bit ur mitt rum, finns dock inte så mycket mera att visa då rummet inte är så mycket större.. men jag tycker om det. Mitt lilla rum som just är fyllt av alla mina favorit saker d.v.s halva mitt kök:)


I dag var jag tillbaka på jobbet efter två dagar hemma. Tänkte att det borde vara en del att göra då... meeeeen icket.. är redan i kapp efter i dag trotts att jag låg två dagar efter. Aja, vad göra? Det är bara att le och vara glad att man har ett jobb.


Och i morgon ska jag ned till Stockholm och hälsa på mina underbara vänner!! Jag längtar så mycket. Måste dock tvätta och packa och sova och jobba innan jag kan dra iväg. Men det kommer nog att gå snabbt.



Av Tots - 16 februari 2010 22:22

eller.. jag har nog inte så mycket att säga idag. Det har vart en ganska seg dag. ajg längtar till helgen när jag ska till stockholm för då får jag träffa alla mina vänner som jag saknat. :)


Och det var inte så mycket mera att tillägga.

Av Tots - 15 februari 2010 19:24

 


Det var söndag och jag tog hand om sötaste barnet. Mat på kläderna och ofräscha moster men barnet var glatt. Fast på denna bild försökte han verka elak.


Hade diskussion med min vän om just barn och hus och annat som hör "svensson" livet till. Varför man inte vill vara som dem, men sen vände vi på frågan och jag frågade mig själv vad jag har som andra skulle kunna vara avundsjuka på... Jag bor i ett kollektiv 28 år och bor i ett rum stort som en tändsticksask. Jag åt avokado, makrill, skagenröra och leverpastej till middag (uäk), jag är inte jätte nöjd med mitt jobb då jag blir så uttråkad och inte stimulerad på något sätt. Jag vet inte riktigt vad jag vill med mitt liv och jag frågar mig varje morgon vem ajg egentligen är.. Jag är singel och ja.. jag vet inte så ser mitt liv ut och det är nog inte så mycket att vara avundsjuk på. Aja man får väl bara göra det bästa av det och njuta av det goda här i livet som att vara barnvakt åt min underbara systerson:)

Av Tots - 3 februari 2010 15:30

Ja jag vet inte vad jag ska skriva egentligen är bara så uttråkad just nu 1,5 timme kvar på jobbet och den senaste timmen har jag suttit och glott in i datorn. Svarat på ett mail och städat i klisterlapplådan. Stimulerande?? NEJ verkligen inte men jag ska inte klaga då jag har min positiva vecka. Det är ju helt underbart att ha ett jobb där man inte stressar ihjäl sog och bara kan sitta och glo... eller??!! Jag vet inte.. inte riktigt min melodi. Men nu ska jag sjunga vidare och hitta något annat att göra.. suck... snart slut på dagen i allafall!!!

Skapa flashcards