Alla inlägg under november 2010

Av Tots - 30 november 2010 19:57

jag tror att jag lider av det i dag. Jag är lite för trött för att vara pigg, lite för mörkt ute för att egetligen orkar. Och igen längtar jag hem. men i morgon är en ny dag.

Av Tots - 8 november 2010 18:28

Lyssnar återigen på musik i m ina lurar. Det är som att jag sedan jag flyttade hit till sthlm har skapat min egen lilla värld hemma i mitt rum. Sitter ofta med musik i lurarna och funderar och filosoferar. Det är skönt men tanken att jag borde göra något bättre med min tid slår mig ibland. "jag har inget liv.. " en mening som jag säger kanske en gång för mycket varje dag. Måste sluta säga det och skapa ett liv i stället. NU har jag bott här i två månader och möjligheterna är många.. hehehe.. ja eller i alla fall om man väljer att se dem.


Men jag ska göra det snart ta tag i mitt liv, göra något av alla den fritid som jag har. Kanske ta tag i och söka jobb, eller det måste jag göra. Klarar mig inte på studiemedel... faktiskt inte. Det är dryt i sthlm. Det kostar nästan bara att gå ut genom dörren. Men tur det finns billig mat på ICA i dag handlade jag blodpudding för 5 kr:) det kan man leva på i några dagar... hehe..

Ovido - Quiz & Flashcards