Alla inlägg under december 2010

Av Tots - 13 december 2010 20:50

Stressad... det är frågan vad är svaret?


Jullov om en vecka? ÄR det svaret jag väntar på? Ja jag tror det just nu. Jag är så stressad men jag vet egentligen inte för vad.. eller jo jag har mycket att göra i skolan. Saker som jag inte tar tag i just nu. Utan istället stickar jag och pysslar.. det senaste i min värld för att koppla av:).


Jag får väl tänka på att det snart är jullov och med det kommer lite vila och bara tagande hand om mig själv. Eller jag ska ju bo hos min syster så jag får väl hjälpa henne lite. Men jag kanske ska sova lite hos min far så att han kan ta hand om mig lite, eller så har jag blivit för stor för att han ska göra frukost åt mig? Jag vet inte? Men det skulle vara lite skönt att få vara lite liten ett tag, ha någon som tar hand om mig. Jag är lite för trött just nu för att orka ta hand om mig själv. Men det är bara att bita ihop och göra det som återstår innan jullovet stundar!

Av Tots - 8 december 2010 17:14

I dag höll jag lektion själv för första gången, det kändes bra jag försöker komma över min rädlsa att ta plats. Men det är bara att gört! För ska jag bli lärare måste jag lära mig att ta plats.


Får lite kick av det, tänk om jag blir maktgalen.. hehehe..


Skapa flashcards