Alla inlägg under juli 2011

Av Tots - 14 juli 2011 18:54

Det kryper lite under huden. Jag lyssnar återigen på musik. Musiken är min tillfälliga älskare just nu. Har ingen annan och jag saknar det. Jag vill ha någon nära. Men det är skrämmande, inte varit nära någon på 4 år. Eller under de åren har jag varit nära en person. Men innan det efter det...


Ja det kommer väl det med. Till hösten fyller jag 30 och då ska jag ta tag i livet igen. Livet som det var tänkt att jag skulle leva innan jag fastnade i något gammalt och förstört. 4 år av mitt liv.. ja jag vet inte vad jag ska säga.



Jag saknar honom.

Av Tots - 1 juli 2011 18:28

Plågar mig själv lite just nu lyssnar på musik som får mig att tänka. Lyssnar för att få ut känslorna ur kroppen lyssnar på Melissa Horn, hon som sätter ord på känslorna som jag känner sedan jag bröt med dig...


Jag vet inte varför. Har inte gillat henne förut men nu är hon den som sätter orden på mina känslor som jag önskade att jag inte hade kvar.


Jag såg dig igår du var med några vänner. Jag hade minuten innan tänkt att jag saknade dig och skulle vilja träffa dig. Vi sa bara "hej" och kollade av läget. Men jag kände inte som jag ville jag kände inte usch och blä utan saknaden utav dig blev större och jag ville vara nära dig igen.


Fan att du ska ta upp min tid. Min tanke och min frihet.


snart 8 veckor sedan vi bröt och jag kommer inte framåt. Jag hatar att du gör detta mot mig. Varför kan jag inte komma vidare?! Så mycket som jag gråtit sedan jag kom hit har jag inte gjort på hela året. Nu gråter jag igen och jag frågar mig själv varför jag gör det. Varför låter jag dig ta upp så mycket av min tid....?


Varför. jag vill bara att du... eller jag vet inte. Jag vet inte längre vad jag vill.


                                                  
                            Jag saknar dig.

Ovido - Quiz & Flashcards