Direktlänk till inlägg 14 maj 2012

Måndagsbloggning.

Av Tots - 14 maj 2012 21:22

Jag hade en ganska tung avslutning på mitt lärarvick i dag. Klassen var oreglig och jag hade väl attityd problem kanske.


Det är sådana stunder som jag funderar över mitt val att bli lärare. Hur ska jag orka. För jag måste ju bry mig. Jag kan ju inte bara ge upp lixom.


Had eingen energi när jag cyklade hem och vädret från helvetet gjorde det ju inte bättre. JAg ville bara lägga mig ned på marken och skrika.


Såg film om ungdomskärlek nyss, önskade mig inte tillbaka till den tiden.


Livet är lite hårt ibland och i dag var en sån dag igen. I morgon är en ny dag, och den sista klassen jag hade i dag har jag först i morgon. JAg hoppas bara att de är snällare. Jag ska försöka att inte ha attityd problem.


Jag tror att livet kommer bli lättare i morgon helt enkelt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tots - 18 november 2013 14:37

Vaknade lyckligare än på länge. Jag har det där lilla suget i mig som får mig att vilja leva lite mera lite längre lite bättre. Jag har ett driv och jag vet inte vart det kommer ifrån. Jag försöker fylla livet istället för att livet ska fylla mig. Vi...

Av Tots - 12 maj 2013 20:10

Det är på mornarna som det kan vara jobbigast. De dagar då jag umgåtts för mycket med mig själv. Då livet är lite skörar än vad det var förra veckan. Då när sängen kallnat efter att ha sovit för många nätter ensam. Vaknat för många mornar själv.  ...

Av Tots - 1 april 2013 18:35

Lyssnar nu på Säkert, vemodigt och lite norrländskt sådär fint.    Haft en fin dag med mig själv min penna, musik och mina tankar. Det är då det händer. Det är då det skapas. Det är även då som tankarna på dig kommer och går igenom mig, mitt hjär...

Av Tots - 18 februari 2013 18:26

Ibland (de senaste veckorna) tänker jag att livet skulle vara lite lättare om man slapp känna allt. Jag är lite ledsen just nu det har gått 3 veckor utan honom nu. Och det går bra, jag vet jag kommer att klara mig men det är alltid lite svårt att var...

Av Tots - 21 januari 2013 19:31

Ja jag kanske borde ta och göra det med tanke på att jag typ bara skriver på måndagar. Men jag ska sluta tjata om det och bara skriva för att jag känner för det och för att detta blivit mitt nya forum för att skriva. I och med att ingen läser ändå så...

Skapa flashcards