Direktlänk till inlägg 17 september 2012

Jag gråter igen..

Av Tots - 17 september 2012 20:03

Hej stockholm, jag är tillbaka jag minns nu hur måndagarna kunde vara. Dagen då jag skriver på min blogg som ingen ändå läser. Bloggen som för mig är ett forum för mig själv att skriva av mig dagar som denna. Som hittills mest är måndagar. 


Jag sitter med musiken i lurarna lyssnar och läser gamla texter, gråter och känner igen känslan av måndagar i denna stad. Mörkret har börjat falla därute och rummet känns mindre än för några timmar sedan. 


Jag vill inte gråta igen, men det kanske är bra att släppa ut det som trycker på inifrån antar jag. Är mycket att ta hand om här. Det var kanske lite lättare för två veckor sedan då livet inte handlade bara om mig själv. Men helt plötsligt är det bara jag som det handlar om och den känslan är svår att ta på då jag hela mitt liv tagit hand om alla andra. 


hej stockholm, jag gråter igen.. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tots - 18 november 2013 14:37

Vaknade lyckligare än på länge. Jag har det där lilla suget i mig som får mig att vilja leva lite mera lite längre lite bättre. Jag har ett driv och jag vet inte vart det kommer ifrån. Jag försöker fylla livet istället för att livet ska fylla mig. Vi...

Av Tots - 12 maj 2013 20:10

Det är på mornarna som det kan vara jobbigast. De dagar då jag umgåtts för mycket med mig själv. Då livet är lite skörar än vad det var förra veckan. Då när sängen kallnat efter att ha sovit för många nätter ensam. Vaknat för många mornar själv.  ...

Av Tots - 1 april 2013 18:35

Lyssnar nu på Säkert, vemodigt och lite norrländskt sådär fint.    Haft en fin dag med mig själv min penna, musik och mina tankar. Det är då det händer. Det är då det skapas. Det är även då som tankarna på dig kommer och går igenom mig, mitt hjär...

Av Tots - 18 februari 2013 18:26

Ibland (de senaste veckorna) tänker jag att livet skulle vara lite lättare om man slapp känna allt. Jag är lite ledsen just nu det har gått 3 veckor utan honom nu. Och det går bra, jag vet jag kommer att klara mig men det är alltid lite svårt att var...

Av Tots - 21 januari 2013 19:31

Ja jag kanske borde ta och göra det med tanke på att jag typ bara skriver på måndagar. Men jag ska sluta tjata om det och bara skriva för att jag känner för det och för att detta blivit mitt nya forum för att skriva. I och med att ingen läser ändå så...

Skapa flashcards