Alla inlägg under januari 2013

Av Tots - 21 januari 2013 19:31

Ja jag kanske borde ta och göra det med tanke på att jag typ bara skriver på måndagar. Men jag ska sluta tjata om det och bara skriva för att jag känner för det och för att detta blivit mitt nya forum för att skriva. I och med att ingen läser ändå så kan jag nästan skriva vad som helst.. det blir ju nästan som en dagbok i digitalform. 


I dag mår jag faktiskt bra i alla fall. Gjorde inte det i morse men det är armjäveln som stökar och har sig. Haft ont i en vecka nu och börjar bli ganksa less på det. Men ska väl ringa nån i morgon om det tänkte jag. 

Livet flyter vidare.. saknar fortfarande kärleken. Men jag måste sluta klaga över det med. Jag sitter fast i något gamallt ändå just nu och måste ta mig ur det för att komma in i något nytt helt enkelt. Satt förra måndagen och filosoferade över det och grät lite.. hahah ja måndagar är en svagare dag än alla andra dagar:). 


Men livet ja det går vidare med eller utan kärlek. Tur jag trivs så bra med att vara själv då med musiken från lurarna som förgyller mitt liv:) 

Skapa flashcards