Alla inlägg under maj 2011

Av Tots - 19 maj 2011 19:47

Jag har kommit på vad jag ska ägna min sommar till.


Jag ska gå igenom musik från förr.

Jag har tappat så mycket sedan jag flyttade. Jag har ju tyvärr minne som en guldfisk och minns knappt hälften av den musik som jag brukar lyssna på. Jag måste tillbaka hitta det igen.


Jag måste få tillbaka mina minnen. Jag måste skapa nya.



                                         Jag lever livet som om han inte fanns.

jag lever livet så för att det inte ska göra ont. Han är min svaga punkt i livet just nu. Detta är sättet jag väljer att gå vidare på. Detta är hur jag har bestämmt mig för att hantera det.


Jag hoppas att det ska gå så som jag vill. Jag hopppas att jag lever livet för mig själv. Såsom jag vill ha det. Jag tycker inte om att vara svag. Det är inte mig fördelaktigt.




Jag ska hitta musiken från förr. Jag ska hitta mig. SJÄLV. leva livet utan dig, är inte lätt. men det går jag har gjort det förr. För 4 år sedan fanns du inte. och nu måste jag göra det igen.




Ovido - Quiz & Flashcards