Alla inlägg under maj 2008

Av Tots - 16 maj 2008 11:59

så kom det igen till att bli fredag... har dock varit och gymmat lite på morgonen. Må ju komma igång för beach 2010 som jag och en kompis brukar säga... hehe..


Längtar till sommaren. Ska utomlands och just nu känns det bara som om att det inte kan komma fort nog. suck... vill att det ska vara juni NU!!!!


Måste ju plugga så mycket innan sommarens vila kommer. Men men det är inte så länge kvar och kunskap ger ju makt så:) hehe..


Ska ta tag i böckerna nu och sen ska jag ta en kaffe med en vän...tjoho

Av Tots - 15 maj 2008 20:48

vi tränar och står i verkar som att fler och fler skadar sig... menmen vad gör man inte för laget:) men jag har då blivit bättre på att slå vilket känns bra!! Ta död på lite föreställningar från gymnastiken på högstadiet då det hette att tjejer kan ju inte få bra betyg i gympa, och alla skrattade åt mig..


men jag kommer igen jag ska minnsan visa dem.. hehe..

MEn mitt knä gör ont.. fan hatar att bli äldre, det är inte lätt att ha en 60 årings kropp när man är 26... suck fan för gener alltså...

jaja..


Nu ska jag ta och se tv och vila för morgonens bravader.

Av Tots - 14 maj 2008 12:18

slappa hela dagen, det är exakt vad jag ska göra hela dagen. vila ta en paus, slappa. känns rätt skönt att ha lite semester en dag:)


äta lite lunch nu men inget kaffe, det är slut:(

Av Tots - 13 maj 2008 17:53

det blev många raster i dag...


och det blev många ciggaretter... ja jag vet det är farligt jag borde sluta... suck men nåt farligt måste man ju få göra... ??

Av Tots - 13 maj 2008 11:19

rätt trist blogg det ned jag skriver om är min uppsats.. vem fan bryr sig.. hehe.. men det tar upp allt just nu i min lilla tanke värde. SUCK, men snart är det sommar och lov, och fan vad skönt det ska bli resa utomlands och sola och bada lite för en gångs skull med min kära vän som jag känt i 20 år.. ska bli så göj...


nu måste jag återgå till böckerna och konstens värld. ta en cigg först.. hehe.. sen ska jag fundera på hur jag ska få tiden att räcka till för allt. Men jsut nu är jag ledig från min lieblich han jobbar på annan ort nu så jag har lite tid att spendera med mig själv. Fast det är skönt att han är hemma igen må jag säga!!!

Av Tots - 12 maj 2008 17:06

hehe... ja eller så är det. i dag har det varit en dag med kärlek. Gjorde måndagen till en söndag sov halva dagen, åt pannkakor till frukost och tittade på lejon kungen. Det har varit en mysig dag men nu måste det bli något gjort... eh.. orka... näe egentligen inte men måste ju... suck. Just nu är jag bara så less på denna jäkla skola. Det är ju vår ute nu juh då ska man vara ute och njuta inte sitta inomhus och glo i böcker. jajaj.. det är bara att ta tag i det.

Av Tots - 11 maj 2008 13:34

eller om man så villmånga raster.. hittills har jag bara haft en enda stor rast.. detta suger juh!! Måste ta tag i plugget. men just nu finns det så mycket mer roliga saker att göra och plugg lockar lixom inte. Varför är det så att när man ska plugga så blir det så himla intressant att göra precis allt annat typ rensa i toalettskåpet eller i besticklådan... jaja.. i dag kommer min älskling hem:) längtar fast borde plugga då så att jag kan ha bra samvete sen och bara koncentrera mig på honom:) hehe.. vad toffligt det där lät.. jaja. Ska nog koka mig lite kaffe och sätta igång med skolarbetet. om jag vill bli färdig någon gång borde jag ta tag i det helt enkelt.


Festen i fredags var sjukt kul måste jag bara säga... total lycka heheh.. sen mådde jag ju därefter i går.. huga.. varför kan man inte få lämna tillbaka drickan som blev för mycket dagen efter.. för då vill man inte ha den längre.

Av Tots - 9 maj 2008 11:18

jag vill dricka kaffe nu, jag vill på stan och shoppa, jag vill vara ledig och inte tänka på plugg... jag vill jag vill jag vill...


Snart får jag det:)


Skönt med helg party ikväll med 20-tals tema. känns kul som fan. och på söndag kommer min lieblich hem..


snart snart snart slipper jag skolan för i dag.. 

Ovido - Quiz & Flashcards