Alla inlägg den 25 november 2009

Av Tots - 25 november 2009 20:02

I dag var en bra dag, i dag umgicks jag med goda vänner skrattade och glömde för en stund bort allvaret i livet. Jag strimlade papper på jobbet och kände glädjen av att soptunnan var där så jag kunde tömma när det blev för fullt. Konstigt vad små saker kan göra mig lycklig ibland. Jag uppskattar livet just nu, även om det är tungt. Jag förösker se det goda och leva på som vanligt.


Senare på dagen var jag på stan skulle hitta kläder till på fredag men det gick inte. Är inte så kul med tanke på målet med shoppingen. Men jag träffade min bror och syster och vi åt mat vi umgicks och samtalade, vi kommer varandra närmare. Men det gör ont. Det är jobbigt att jag är så labil. Jag grät en tår på restaurangen, det går bra så länge jag inte tänker på det.


Jag tänker på dig Tex och jag vill inte behöva ta farväl jag vill inte att fredag ska komma för det är det sista det är det som avgör att det är på riktigt.


Ovido - Quiz & Flashcards