Alla inlägg den 26 november 2009

Av Tots - 26 november 2009 21:52

Det var jag hela dagen, det kokade i mig och jag var nära att bara ryta ifrån på jobbet till mina arbetskamrater. Helt utan anledning kanske eller lite irriterad var jag i och för sig på dem. De fattar ju inget ibland. Men sen är det väl också anspänningen av att begravningen är i morgon, känns inte jätte kul. Men den dagen var väl tvunget att komma den med. Även om jag inte vill.


Jag spenderade i alla fall kvällen i gott sällskap i goda genusvänners lag:). Nu är den eran över för ett tag då en av dem ska flytta till andra breddgrader. Känns lite sorgligt det med. Men vi ses ju igen snart.


Livets mysterier, och ja jag kan önska ibland att jag slapp vara utan vissa av dem, det är lite påfrestande ibland att veta så mycket och analysera allt hundra gånger om. En del av livet som jag lever och ibland är jag en pms bitch! Men fan vad skönt det kan vara att vara arg ibland med. Inte bara sitta där och le som en jäkla nickedocka hela tiden.

Ovido - Quiz & Flashcards