Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Tots - 10 augusti 2010 10:34

Jag hade glömt bort dem jag har lagt dem åt sidan, så poppade de upp på spotify när jag skulle kolla musik. Och nu spelar jag dem för fullt. Åhh... gamla tider, på gott och ont.


Året var 2001, jag var 20 år gammal och bodde i London, livet lekte och jag med det.

Bekymmer över morgondagen existerade inte och allt var bara soligt.


Året var 2004 jag var 23 år gammal, han var så snygg han hade rutiga skor och tyckte om Belle & Sebastian. Han var besatt av jeans, och Nietches filosofi, vi pratade inte samma språk och det var svårt att förstå honom.


Året är 2010, jag är 28 år gammal om 3 veckor bor jag i stockholm som 4,5 år framåt kommer att vara min hemstad. Jag ska bli lärare i bild, jag ska bryta upp och göra något nytt och spännande med mitt liv.

Ovido - Quiz & Flashcards