Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Tots - 20 oktober 2011 19:06

långt borta för länge sen.


Nånstans i det som kallas förflutet en tid som inte finns nu.

Där fanns du. Ung fin och så otroligt vacker.

näreheten, lusten, längtan, värme.


Konstiga tider, mitt i natten, närehet.


Mitt ansikte nära ditt, lust, passion.

Jag förstod inte alltid dig, du förstod inte alltid mig.

Men dina ögon sa mer än ord. Din mun så len.



Jag saknar dig ibland, du kommer upp i mitt medvetande.

Det är länge sedan vi sågs nu. Det är länge sen.


Men minnet av dig finns kvar. den första gången jag såg dig

till den sista.


Du är borta nu långt bort och jag kommer nog aldrig att

träffa dig igen.


Men du är ett fint minne, ett ansikte så vackert så jag nästan

dör lite inombords när jag tänker på det.

Ovido - Quiz & Flashcards