Alla inlägg den 13 september 2011

Av Tots - 13 september 2011 18:26

Är inte det ganska hemskt? Eller jag kanske har kommit över dig. Men det känns som att det är något som fortfarande finns kvar och jag börjar bli ganska trött på att jag inte bara kan komma vidare, släppa det och bara ja du vet.. slippa DIG. Jag börjar bli ganska trött på det. JAg tycker inte om dig längre. Jag vill vara kär. jag vill ha någon som uppskattar mig för den jag är inte som du som inte kunde se helt vem jag var och uppskatta det. Jag vill bara att du och jag ska vara som innan vi träffades. Jag vill bara att du ska sluta finnas i mitt huvud. Du finns inte där så ofta men ibland saknar jag dig väldigt mycket och jag önskar att jag som du kommit vidare träffat någon ny.


Men jag är lycklig ändå, jag älskar skolan just nu och lever för det mitt driv framåt.

Ovido - Quiz & Flashcards