Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Tots - 11 augusti 2008 15:35

Jaha då var jag arbetslös nu då... det var länge sen jag var det. Känns väl okej än så länge inte så mycket panik än. Får väl förhoppningsvis jobba extra där jag jobbar nu... men jag skulle vilja ha ett schema. Jobbigt att inte veta när man ska jobba och hur mycket man får jobba...


Har just skrivit en CV för det måste man ju ha om man ska söka jobb. och i morgon ska jag besöka arbetsförmedlingen.. och där har jag ju inte varit på 100 år... ja spännande??? Eller inte.. det visar sig vad som händer sålänge jag kan betala mina rökningar och kan köpa mat så är jag nöjd:)


Trött i dag.. jobbat natt och sovit tre timmar på dagen.. mmm... kommer sova gott i natt. känns som om jag inte sovit på typ två dygn.. men men nu är jag ju ledig lååångt framöver... eller jobbar två nätter i veckan men sen är jag ledig. LÖs slapp och likgiltighet väntar:)

Ovido - Quiz & Flashcards