Alla inlägg den 30 augusti 2008

Av Tots - 30 augusti 2008 14:24

rensning av livet och rensning av allt annat. Jag rensar fortfarande bland mina gamla prylar. Det tar emot men jag har nått en gräns och nu är jag less på allt gamalt groll som ligger och skräpar... jag blir inte lyckligare av att spara på allt gammalt. Jag kommer inte i håg mer bara för att jag sprarar på de små sakerna som jag knappt minns ändå. Minnet finns väl kvar ändå, det försvinner ju inte på en gång om jag nu inte blir dement men då lider jag väl inte av det ändå för då är det ändå borta:)..


för övrigt mår jag inte så bra just nu... strul med annat i livet.. sånt som man inte kan styra över och det gör så ont. Det är så tomt och det känns så konstigt. Det tar energi av mig att inte veta vad som kommer att hända. Jag är ledsen att det blev som det blev och att saker har hänt som jag inte kan ändra på. Jag är ledsen för att jag kanske förlorar ännu en gång...


suck...

Ovido - Quiz & Flashcards