Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Tots - 31 mars 2010 20:04

har inte tid att sitta framför datorn egentligen.. måste skapa måste jobba på mina arbetsprover. Men jag är så stressad nu att jag nästan är lite handlingsförlamad. Jag har inte sovit tillräckligt de senaste tre dygnen och sömn är väl något jag kan glömma framöver då jag måste bli klar i tid. Jag måste måste måste... fan fan fan fan fan fan fan ibland blir jag less på att jag ska göra allt i sista minuten.


Innan detta är klart kommer jag att gråta blod!


Innan detta är klart kommer jag att vara sönderstressad.


jag har blivit mindre stresstålig och jag har skapat behov som är svåra att bryta. Jag måste men jag vill inte för de får mig att må bra.


Men nu måste jag måla mera så att jag kan få lite sömn denna natt.

Ovido - Quiz & Flashcards