Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Tots - 1 oktober 2008 14:06

trodde min mobil i morse jag. Stiger upp i godan ro vid 06.00 kommer in i ett annat rum och ser att den klockan visar 07.11 ehh.. något är fel här. Det visar sig alltså att min mobil var inställd på någon gamal ändring då vintertiden låg i slutet av september... Panik. Jag börjar juh 7 på jobbet... jaja... detvar bara att cykla järnet till jobbet och börja dagen med att stressa. Tycker inte om det. Men nu är jag ledig en dag vilket känns så skönt!!!!!!! ska sova och bara pyssla på hemma i morgon. Börjar låta som en tant:) ja men det kanske är så när man närmar sig 30 (fortfarande 3 år kvar dit.) men i alla fall...


BOrde ta tag i målandet oxå... har som legat på latsidan med det ett tag nu. Men det är som att jag inte orkar förta mig något sådant just nu..


Ovido - Quiz & Flashcards