Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Tots - 3 oktober 2008 23:02

jag vet inte varför jag är rastlös just nu.. kanske är det för att jag har tvingats att stanna upp och att jag måste ta tag i saker. Jag vill helst av allt bara resa i väg någongstanns och uppleva något låta tillfället ta tag i mig istället för att jag ska måsta ta tag i det..


Tillfällen bjuds det inte lika mycket på just nu i livet tycker jag. Just nu trampar jag mest runt i samma spår. Jag vill förkovra mig i något jag vill uppleva passion, jag vill jag vill jag vill... jag vet inte vad jag vill. Jag bara vill en massa.. men kanske är det bara så att jag har blivit gammal. Gammal och orkeslös på äventyr, för bekväm för att ta tag itillfällen.. för gammal för att våga dyka ner i sådant som inte betyder trygghet.. Hemsk tanke.. kan det vara så.


Jag har ju fortfarande spring i benen. Jag vill ju fortfarande springa runt vara barn, se konstig ut. Uppleva saker och leka med okända människor. Jag vill mera än bara det som är.

Ovido - Quiz & Flashcards