Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Tots - 10 oktober 2008 16:01

deth ar aldrig gjort såhär ont.. det gör så ont.. hur går man vidare? jag vet att jag en dag kommer att vakna och allt kommer att vara som vanligt igen i den nya verkligheten.. men innan dess ja... jag orkar inte gråta mer jag orkar inte känna just nu har jag bara stängt av. SLUT.... det kändes som om hela jag blivit överkörd och manglad på samma gång.. smärtan var nästintill obeskrivlig.. hur tar man sig vidare utan den man älskar? Det gör ont att blunda det kommer göra ont att somna det kommer att göra ont att vakna utan det vackra bredvid mig. Han är så vacker men men livet går vidare... man kan inte vara med någon om man inte mår bra.


Det är svårt att andas..


gråten ligger och vilar nu. men den känns och den finns det onda kommer och går det kryper i kroppen och fångar in mig och jag kan inte andas. Det är som ett slag i magen som tvingar mig att känna tvingar mig att inse att livet som det varit inte är längre...

Ovido - Quiz & Flashcards