Alla inlägg den 10 december 2009

Av Tots - 10 december 2009 15:34

Detta var ett tag sen nu. Det var innan vi blev en mindre i familjen, fast nu är vi en till, i och med barnet i min systers mage. Det är konstigt det där med familj ibland. Vad man kallar sin familj och vilka som får ingå. Jag har en stor familj för mina vänner hör till den också brukar jag säga. Familj är väl de som ställer upp för en och har funnits där ett tag. Sådana personer som inte lämnar en bara för att det blir lite nedförsbacke.



Dagen i övrigt började lite snett, trött hann som vanligt inte äta frukost och ja inte allt för kul att sitta själv på jobbet. Men det vände vid lunch, med trevligt lunchsällskap och glada miner. Nu ska jag få besök av min syster och lilla fina bebisen (som inte är så liten längre). Så dagens tankar blev inte så många.





Ovido - Quiz & Flashcards