Alla inlägg den 17 december 2009

Av Tots - 17 december 2009 20:14

konstigt hur man kan få pengar för att någon går bort. De ersätter ju inte honom, de kommer inte gratis. Det är på bekostnad av honom och ett bevis på att det som hänt verkligen är sant. Du kommer aldrig att komma tillbaka, du kommer aldrig mer att finnas.. du... kom tillbaka. Jag vill inte att du ska vara borta.


Min syster sa att detta var hans sista sätt att hjälpa oss... Får se det så.


Jag tittar upp mot himlen och säger tack! Tack för allt tack för att du fanns i våra liv, tack för att du fanns.


Åh tårarna rinner nu och det gör så fruktansvärt ont att inse att inte kunna se dig längre på riktigt. Du är bara en bild i minnet som etsats sig fast..


Jag saknar dig, julen kommer inte bli samma sak utan dig. Jag och mina syskon förlorade julen så som vi minns den. Vi har förlorat en av de viktigaste personerna i vårat liv.

Ovido - Quiz & Flashcards